Μελατονίνη σε σπρέι

Μελατονίνη σε σπρέι

1 mg μελατονίνης
Λαμβάνεται λίγο πριν τον ύπνο, μειώνει τον χρόνο για να κοιμηθείτε,
Aπλή δοσολογία
Υψηλή βιοδιαθεσιμότητα
Ταχεία απορρόφηση μέσω των βλεννογόνων στο στόμα
100% vegan χωρίς συστατικά ζώων, Γερμανική ποιότητα
Αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε στη Γερμανία
 
Ένας καλός ύπνος είναι η βάση για μια επιτυχημένη μέρα. Μετά από ένα απαιτητικό φόρτο εργασίας, η ξεκούραση τη νύχτα είναι απαραίτητη για να παραμείνετε παραγωγικοί μακροπρόθεσμα. Τη νύχτα το σώμα «κλείνει», επεξεργάζεται τις νέες πληροφορίες και αναγεννάται. Δυστυχώς, το μπλε φως που καταναλώνεται αργά από τις οθόνες ή η εργασία σε βάρδιες μπορεί να ανατρέψει τα σχέδιά σας και να διαταράξει τον ύπνο της νύχτας σας.
Γι 'αυτό αναπτύξαμε το SLEEP SPRAY με τη φυσική ορμόνη ύπνου μελατονίνη. Ένας ψεξασμός περιέχει 0,125 mg μελατονίνης. Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας πόσο από τη φυσική ορμόνη ύπνου που θέλετε να απορροφήσετε για να πέσετε σε έναν βαθύ ύπνο. Συνιστούμε 8 ψεξασμούς  (= 1 mg μελατονίνης). Παρεμπιπτόντως, δεν είναι πρόβλημα εάν σκέφτεστε να το πάρετε μόνο μετά το βούρτσισμα των δοντιών σας. Δεν περιέχει ζάχαρη, έτσι δεν θα βλάψει το σμάλτο των δοντιών σας.
Δοσολογία:
Μέχρι και 8 Ψεκασμοί (= 1 mg μελατονίνης) στο στόμα λίγο πριν πάτε για ύπνο.
Χρήση:
Το SLEEP SPRAY είναι ο τέλειος σύντροφος σας για επαγγελματικά ταξίδια. Εάν ξαπλώσετε χωρίς ύπνο στο κρεβάτι το βράδυ, το SLEEP SPRAY με μελατονίνη θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε γρηγορότερα και να κοιμηθείτε καλά. Έτσι ξεκινάτε ξεκούραστοι και γεμάτοι σθένος σε όλες τις νέες προκλήσεις την επόμενη μέρα.
Σημειώσεις: Τα συμπληρώματα διατροφής δεν υποκαθιστούν μια ισορροπημένη και ποικίλη διατροφή ή έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση δεν πρέπει να ξεπεραστεί. Να φυλάσσεται μακριά από παιδιά. Μην το χρησιμοποιείτε αμέσως πριν από την οδήγηση ή το φόρτο εργασίας.
Οι έγκυες και οι θηλάζουσες γυναίκες πρέπει να απέχουν από τη λήψη μελατονίνης, καθώς οι μελέτες δεν επιτρέπουν την αξιολόγηση των επιπτώσεων της μακροχρόνιας χρήσης.
Συστατικά
 
Συμπλήρωμα διατροφής με μελατονίνη, εκχυλίσματα φυτών και γλυκαντικά
 
1 φιάλη με 30 ml περιέχει: νερό, γλυκαντικό: σορβιτόλη, γλυκερίνη, εκχύλισμα ashwagandha, οξυνιστή: κιτρικό οξύ, εκχύλισμα λεβάντας, άρωμα: λεμόνι, μέντα, συντηρητικά: βενζοϊκό νάτριο, σορβικό κάλιο, μελατονίνη, υδροχλωρική πυριδοξίνη (βιταμίνη Β6)
 
 
 
Διατροφικός πίνακας
Συστατικό ανά ψεκασμό .............................................% ...................RM *
Μελατονίνη .................................................................0,125 mg ........**
Εκχύλισμα Ashwagandha ............................................0,65 mg ..........**
Εκχύλισμα λεβάντας................................................... 0,216 mg .........**
Βιταμίνη Β6                                                                          0,026 mg........ 15%
                                                    
Συστατικό ανά ημερήσια δόση (8 ψεκασμοί)
Μελατονίνη 1 mg **
 
 
  * Ποσοστό τιμών αναφοράς θρεπτικών ουσιών (NRV) σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 1169/2011
** Δεν υπάρχουν διαθέσιμες τιμές αναφοράς θρεπτικών ουσιών (NRV)

H μελατονίνη φαίνεται να προκαλεί πολύ λίγες παρενέργειες βραχυπρόθεσμα (μέχρι και τρεις μήνες) σε χαμηλές δόσεις στους υγιείς ανθρώπους. Μία συστηματική επισκόπηση το 2006 ερεύνησε ειδικά την ασφάλεια σε δύο κατηγορίες χρήσεων της ουσίας σε διαταραχές του ύπνου. Η μελέτη συμπέρανε ότι «δεν υπάρχει ένδειξη ότι η μελατονίνη είναι επικίνδυνη για βραχεία χρήση» 20. Μία επισκόπηση το 2012 έδειξε ότι η μελατονίνη είναι ασφαλής όταν λαμβάνεται για μέχρι και 12 μήνες και δεν δημιουργεί εξάρτηση ή εθισμό 21.

 

Ανεπιθύμητες παρενέργειες σε μερικούς ανθρώπους μπορεί να είναι η ναυτία, η υπνηλία μετά την πρωινή έγερση, έντονα όνειρα, η ευερεθιστότητα 22, η μείωση της ροής του αίματος και η υποθερμία 23. Σε άτομα με αυτοάνοσες υπάρχουν αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία ως προς το εάν η χορήγηση μελατονίνης συμπληρωματικά μπορεί να απαλύνει ή να οξύνει τα συμπτώματα που οφείλονται στη λήψη ανοσορρυθμιστών (φαρμάκων ανοσοθεραπείας) 24,25. Ασθενείς με ορθοστατική υπόταση πιθανώς να δουν τα συμπτώματά τους να επιδεινώνονται όταν πάρουν συμπληρώματα μελατονίνης, σύμφωνα με μελέτη στο Milton S. Hershey Medical Center της Πενσυλβάνια 26 .

 

Σε κάθε περίπτωση που ακολουθείται φαρμακευτική αγωγή θα πρέπει να λαμβάνεται ιατρική συμβουλή, πριν τη χρήση σκευασμάτων.


Έρευνες: Melatonin. Sleepdex. 2011-08-17
Pandi-Perumal SR1, Zisapel N, Srinivasan V, Cardinali DP, Melatonin and sleep in aging population, Exp Gerontol. 2005 Dec; 40(12):911-25. Epub 2005 Sep 23.
Lemoine P, Zisapel N (2012). «Prolonged-release formulation of melatonin (Circadin) for the treatment of insomnia». Expert Opin Pharmacother 13 (6): 895–905.
Lyseng-Williamson KA (2012). «Melatonin prolonged release: in the treatment of insomnia in patients aged ≥55 years». Drugs Aging 29 (11): 911–23.
Buscemi N, Vandermeer B, Hooton N, Pandya R, Tjosvold L, Hartling L, Baker B, Klassen T and Vohra S, 2005. The efficacy and safety of exogenous melatonin for primary sleep disorders: a meta-analysis. Journal of General Internal Medicine, 20, 1151–1158.
Buscemi N, Vandermeer B, Hooton N, Pandya R, Tjosvold L, Hartling L, Vohra S, Klassen T and Baker G, 2006. Efficacy and safety of exogenous melatonin for secondary sleep disorders and sleep disorders accompanying sleep restriction: meta-analysis. British Medical Journal (Clinical Research Edition), 332, 385-393.
Brzezinski A, Vangel MG, Wurtman RJ, Norrie G, Zhdanova I, Ben-Shushan A and Ford I, 2005. Effects of exogenous melatonin on sleep: a meta-analysis. Sleep Medicine Reviews, 9, 41-50.
EFSA Journal 2011;9(6):2241
Pierard C, Beaumont M, Enslen M, Chauffard F, Tan DX, Reiter RJ, Fontan A, French J, Coste O and Lagarde D, 2001. Resynchronization of hormonal rhythms after an eastbound flight in humans: effects of slow-release caffeine and melatonin. European Journal of Applied Physiology, 85, 144-150.
Herxheimer A1, Petrie KJ. Melatonin for the prevention and treatment of jet lag. Cochrane Database Syst Rev. 2002;(2):CD001520.
Petrie K, Dawson AG, Thompson L and Brook R, 1993. A double-blind trial of melatonin as a treatment for jet lag in international cabin crew. Biological Psychiatry, 33, 526-530.
Kayumov L, Brown G, Jindal R, Buttoo K and Shapiro CM, 2001. A randomized, double-blind, placebo-controlled crossover study of the effect of exogenous melatonin on delayed sleep phase syndrome. Psychosomatic Medicine, 63, 40-48.
Kunz D, Mahlberg R, Muller C, Tilmann A and Bes F, 2004. Melatonin in patients with reduced REM sleep duration: two randomized controlled trials. Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, 89, 128-134.
Mundey K, Benloucif S, Harsanyi K, Dubocovich ML and Zee PC, 2005. Phase-dependent treatment of delayed sleep phase syndrome with melatonin. Sleep, 28, 1271-1278.
Huang HW1, Zheng BL2, Jiang L3, Lin ZT4, Zhang GB5, Shen L6, Xi XM7. 2. Effect of oral melatonin and wearing earplugs and eye masks on nocturnal sleep in healthy subjects in a simulated intensive care unit environment: which might be a more promising strategy for ICU sleep deprivationCritical Care. 2015 Mar 19;19(1):124.
EFSA Journal 2010; 8(2):1467
Tzichinsky O et al.(1994). Melatonin possess time-dependant hypnotic effect. Sleep, 17, 638-645
Haimov & Lavie, 1995
Garfinkel et al, 1995
Buscemi N, Vandermeer B, Hooton N, Pandya R, Tjosvold L, Hartling L, Vohra S, Klassen TP, Baker G (Φεβρουάριος 2006). «Efficacy and safety of exogenous melatonin for secondary sleep disorders and sleep disorders accompanying sleep restriction: meta-analysis». BMJ 332 (7538): 385–93.
Lyseng-Williamson KA (2012). «Melatonin prolonged release: in the treatment of insomnia in patients aged ≥55 years». Drugs Aging 29 (11): 911–23.
Brent Bauer, M.D.. «Melatonin side effects: What are the risks?». Mayo Clinic.
Zhdanova IV, Wurtman RJ, Regan MM, Taylor JA, Shi JP, Leclair OU (Οκτώβριος 2001). «Melatonin treatment for age-related insomnia». J. Clin. Endocrinol. Metab. 86 (10): 4727–30.
Morera AL, Henry M, de La Varga M (2001). «Seguridad en el uso de la melatonina [Safety in melatonin use]» (στα es). Actas Esp Psiquiatr 29 (5): 334–7.
Terry PD, Villinger F, Bubenik GA, Sitaraman SV (Ιανουάριος 2009). «Melatonin and ulcerative colitis: evidence, biological mechanisms, and future research». Inflamm. Bowel Dis. 15
Ray CA (2003). «Melatonin attenuates the sympathetic nerve responses to orthostatic stress in humans». The Journal of Physiology 551 (3): 1043–8.
Basu PP, Pacana T, Shah N, Hampole H, Krishnaswamy N, Rayapudi K (2010). «Role of melatonin in colonic motility in irritable bowel syndrome – Constipation MIMI-C-a double blinded randomized placebocontrol clinical trial». Neurogastroenterology & Motility 22: 23–90.
Hurtuk A, Dome C, Holloman CH, Wolfe K, Welling DB, Dodson EE, Jacob A (Ιούλιος 2011). «Melatonin: can it stop the ringing? ». Ann. Otol. Rhinol. Laryngol. 120 (7): 433–40.
Megwalu UC, Finnell JE, Piccirillo JF (Φεβρουάριος 2006). «The effects of melatonin on tinnitus and sleep». Otolaryngol Head Neck Surg 134 (2): 210–3. doi:10.1016/j.otohns.2005.10.007.
Rosenberg SI, Silverstein H, Rowan PT, Olds MJ (Μάρτιος 1998). «Effect of melatonin on tinnitus». Laryngoscope 108 (3): 305–10.

  • Κωδικός Προϊόντος: Braineffectmelatonin
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 34,90€

Ετικέτες: Ύπνος, αϋπνία, κόπωση, νύστα, νυσταγμένος, ατονία, βίγκαν, μελατονίνη, ορμόνη, σπρέι, κούραση, στρές, Vegan,